WITAMY!
Cieszymy się, że odwiedziłeś stronę marki Vitaem. Jesteśmy młodą polską firmą, produkującą pamiątki z Polski. Tworzymy własne projekty nadruków (grafik) i wybieramy najlepsze produkty, by zaproponować Ci ciekawą, najwyższej jakości pamiątkę.
Jesteśmy na początku naszej drogi i mamy nadzieję, że spodobają Ci się nasze pomysły na pamiątki i prezenty z Polski.
Zapraszamy do współpracy także odbiorców hurtowych.
PLATNOŚĆI
W sklepie internetowym Vitaem, za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów:
Kartą płatniczą
Systemy autoryzacji kart płatniczych oraz przelewów bankowych w PayU gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Przelewem
Możesz zapłacić zwykłym przelewem bankowym. Dane i zasady płatności poznasz w trakcie składania zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Za pobraniem
Płatności możesz dokonać także przy odbiorze w salonie w punkcie odbioru - gotówką lub kartą płatniczą.
DOSTAWA
Na terenie Polski
Zamówienia 200+ zł – GRATIS
Salon Vitaem | 1 dzień | 0,00 zł
Punkty odbioru | 2 dni | 9,99 zł
Paczkomaty | 2 dni | 11,99 zł
Kurier | 2-3 dni | 14,99 zł
Na terenie UE
Kurier | 5-7 dni | 49,99 zł
ZWROTY
Masz 14 dni od daty otrzymania na zwrot. Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie, zgodnie z regulaminem sklepu.
Zwrócimy płatność przelewem bankowym w ciągu około 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu. Jeśli chcesz wymienić przedmiot, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.
Do przesyłki należy dołączyć paragonu lub faktury oraz wypełniony formularz.
REKLAMACJE
Jak to działa?
Aby zgłosić wadę możesz wypełnić formularz reklamacyjny. Wraz ze zgłoszeniem musisz załączyć zdjęcie, na którym widoczna jest wada wszystkich produktów. Prosimy o skierowanie wniosku na adres e-mail: info@karaleu.com. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na adres naszego biura. Reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie, a nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić sprawę.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. W tym czasie skontaktuje się z Tobą nasz pracownik. Jeśli zgłoszenie okaże się zasadne, reklamowany towar zostanie wymieniony lub zostanie zwrócona jego równowartość.
WSPÓŁPRACA B2B
Prowadzisz sklep z pamiątkami lub sklep internetowy? Zapraszamy do współpracy.
W ofercie posiadamy wyjątkowe i oryginalne produkty. Wszystkim klientom hurtowym oferujemy dogodne warunki i dobre ceny.
Do współpracy zapraszamy sklepy z pamiątkami, sklepy internetowe, agencje reklamowe i inne organizacje.
Zapraszamy do kontaktu